Розробка фірмового стилю


Розробка фірмового стилю - це створення візуального іміджу компанії і визначення концепції рекламної, корпоративної, сувенірної або друкованої поліграфічної продукції. Ефектність фірмового стилю безпосередньо залежить від грамотного виконання, що вимагає у фахівця наявність певного досвіду в розробці корпоративного дизайну.


Головним фактором успіху бізнесу є хороший сервіс, унікальна торгова пропозиція, дбайливе ставлення до клієнта, а також якість товарів і послуг. Споживач, при першому контакті з організацією, повинен почати довіряти Вам і повірити, що Ви виступаєте професіоналами у своїй сфері. Якісно розроблений фірмовий стиль допомагає переконати потенційних клієнтів вибрати саме Ваше торгова пропозиція.


Рекламна агенція Інформбюро знає як розробити фірмовий стиль компанії грамотно. Ми завжди раді новим клієнтам і складним завданням, працюємо на результат і добиваємося поставлених цілей. Замовивши фірмовий стиль у нас, Ви отримуєте якісний іміджевий продукт вчасно і в узгоджені з нами терміни.


Загальний процес розробки фірмового стилю

Створення фірмового стилю необхідно починати з визначення цільової аудиторії. Чітке розуміння потенційного споживача, Ваших товарів або послуг, є важливим критерієм при створенні стилю і підходити до цього питання необхідно відповідально.


Далі приступаємо до розробки логотипу. Його створення вимагає не мало досвіду, сил і уваги. Логотип допомагає підвищити впізнаваність компанії на ринку товарів і слуг. Після затвердження знака формуються фірмові кольори, корпоративні шрифти, поліграфічна, сувенірна та рекламна продукція.


Приклад розробки фірмового стилю

Розробка фірмового стилю для ТМ «Бердичівське»