Реклама в ТТУ


Реклама у громадському транспорті Житомира - порівняно новий різновид реклами, але, напрочуд, гарно сприйнятий споживачами. Розміщення реклами буде відбуватися на вікнах ТЗ (окрім тих одиниць транспорту, у яких є спеціально встановлені для реклами бокси у середині. Такі машини передбачають також розміщення лише односторонньої реклами).


Більш детальну інформацію по рекламі в ТТУ ви зможете завантаживши нашу презентацію


Ціни та формати
Переваги
Карта маршрутів
Портфоліо


Вартість розміщення в тролейбусах та трамваях м. Житомира (100 ТЗ)*, без ПДВ


ПЕРIОД
Формат 10 днів 14 днів 30 днів
А5 одностор. 700 грн. 950 грн. 2000 грн.
А4 одностор. 900 грн. 1150 грн. 2300 грн.
А3 одностор. 1600 грн. 2250 грн. 4400 грн.
А5 двостор. 950 грн. 1350 грн. 2600 грн.
А4 двостор. 1150 грн. 1550 грн. 3000 грн.
А3 двостор. 2300 грн. 3100 грн. 6000 грн.
* у вартість не входить виготовлення поліграфічної продукції (можливе замовлення поліграфії в компанії «Інформбюро»)


Кількість та вимоги*

Листівка Кількість, шт. Характеристика Кількість, шт. Характеристика
Одностороння 115 Плівка прозора, оракал, 4+0 15 Ламінований папір, 4+0
Двостороння 115 Ламінований папір, 4+4 15 Ламінований папір, 4+0
* з розрахунку місячного розміщення


Прайс-лист

ФОРМАТ
Вартість, грн. A5 A4 A3
Одностороння* 650 грн. 890 грн. 1760 грн.
Двостороння** 670 грн. 980 грн. 1880 грн.
Макетуваня 150-300 грн.


А що ж такого особливого у рекламі, що супроводжує нас у тролейбусі, трамваї, та які переваги перед іншими видами вона має?


icon

Ненав’язлива

Реклама в транспорті має певну психологічну особливість – пасажир вважає, що його ніхто не примушує, і він самостійно приймає рішення читати або ні. Але ж оскільки потенційному клієнту особливо немає чого робити, коли він знаходиться всередині у замкненому просторі під час поїздки, то й мимоволі читає. Аналіз свідчить, що 95% пасажирів дійсно ознайомлюються з тим, що знаходиться перед їхніми очима. А це вже певний результат. Навіть запишуть у мобільний телефон ваші контакти.

icon

Різні соціальні верстви

Цей фактор дає можливість рекламувати найрізноманітніші послуги і товари для людей з різними матеріальними статками. Навіть і той, хто має власне авто, інколи їздить у громадському транспорті. Проте, окремі товари й послуги можуть бути не затребувані у цьому рекламному секторі, а деякі, навпаки, найкраще рекламувати саме у громадському транспорті.

icon

Ефективність

На вулицях міста у пожвавлені години працюють близько 90 тролейбусів та 12 трамваїв. А це десятки і сотні тисяч потенційних споживачів. Ваша реклама побуває у всіх куточках міста.

icon

Незначні витрати

Порівняно з іншими рекламними носіями, найдешевша - реклама в транспорті, це особливо важливо при граничному бюджеті.

icon

Захист

Рекламна продукція виготовляється з високоякісних матеріалів, захищена ламінуванням від дії зовнішніх чинників.



Залежно від характеристик послуг/товару, рекламу можна сконцентрувати в певному районі міста.
Досягається це шляхом вибору маршруту, що курсує в даному районі:


Карта-схема руху тролейбусів і трамваїв міста